Kapitoly článku
V první řadě mě hned překvapila cílovka, která na netu vypadá úplně jinak, je kratší a na konci má výrazné stoupání. Při nájezdu do cílovky nevidíte pořádně její konec, ale jede se proti asfaltu který se v dálce zvedá kdesi nahoru… následuje klopená zatáčka (ostatně ty jsou snad všechny), kde se na výjezdu při vytočené dvojce občas podíváte pěkně na mráčky, následuje kousek rovinky, další pomalá zatáčka zase za dvojáka, pak dvě rychle doleva , za tři doprava a je tu nejdelší rovinka kde padne konečně vytočená 6ka na jejíž konci nesmíte zvedat oči moc vysoko, nebo uvidíte že vlastně letíte skoro tři kila přimo proti svodidlům do kterých je z asfaltu sotva 20m kačeru, takhle brutálně malou únikovou zónu bych nechtěl vyzkoušet, je to hodně stresující na to koukat už z dálky a nedá se to pak vydržet brzdit pozdě, takže je lepší čumět do asfaltu a hlídat si brzdnej bod, tohle je vážně vysoká adrenalínová… potom následuje moje oblíbenější část okruhu…. velmi rychlé dvě za sebou za čtverec, ta druhá je koleno na zemi a pěknej náklon ve 190km/hod. Fakt lahůdka, to samo je před cílovkou tentokrát doprava… dvě za sebou na koleno, bez brzd vytočená čtyřka a letí se jako šutr do Macochy… nádhera tohle mi prostě v Brně chybí.. poslední před nájezdem na cílovku je hodně utáhlá - na dvojec klopíte to co to jde. asi jako první pivo v horku… takže když to shrnu celkově - 4x vracák na dvojku a na výjezdu přední kolo v luftu a 4x krutostřelba za čtyři v náklonu .. k tomu dvě rovinky a máme tu JEREZ :o)
Čeho jsem si hned všiml, tak že za svodidly uprostřed okruhu jsou pěkné palmy dokonce i s jezírkem… nevím proč to třeba není v Brně... nevím… těžko říct, škoda. :o)
Ráno, stejně jako včera, mě přivítalo krásné počasí, zúčastnil jsem se rozpravy s jezdci v Němčině… pak v Angličtině, kterou jeden překládal do Ruštiny… no a pak už žádná rozprava nebyla a já věděl prd :o(, teda něco joo, ale určitě něco zas ne… tak si to nějak dávám dohromady.
Věděl jsem že i přes obsáhlej seznam určitě něco zapomenu, nebylo to až tak zapomenuté jako omylem vyměněné… no prostě jsem hrábnul pro nahříváky, nazasuji zadní a je nějakej malej… aha… to je přední, vemu druhej a zase je malej… hmm , to mám asi dva přední a dva zadní zůstali doma…:o(, tak to nějak na ten zadek musím narvat, no co už…
Dva měsíce jsem neseděl na moto, první pocit skvělej, tohle mi vážně chybělo. První kolo jedu pomaleji, druhé už snad rychleji, třetí už určitě lépe, ta procházka po neznámé trati není špatná, vřele doporučuji … Na trati jsou jen nováčci … jinak si nedokáži vysvětlit že mě nikdo nepředjel a já snad všechny… no jo, mazáci jistě sedí v boxech a čekají až se něco naučíme, ať se jim tam nepletem. Mám problém s kvaltama, nevychází mi cílovka ,posledních 300m mám za 5 v omezovači a 6 tam nemá smysl dávat… stejně tak i jinde.. řazení mi vychází na zatáčku... i tak si myslím, že jedu celkem dobře, mám nové pneu, tak si postupně troufám dost. Hodina nepřetržité jízdy mi uteče jako voda, po příjezdu do stanu čumím jak puk na rozervanej bok zadní gumy… sakra to je v háji, mám jen dvě sady a tady to hoří jako blázen. Jdu pak ješte dvakrát asi na 40min., ale už je to špatný, musím myslet na tu gumu v zadu a mám strach dávat plnej na výjezdu… nebo aspoň ne hned…, konečně potkávám i ty rychlejší a některé velmi výrazně… no asi mi to zas tak nejde :o( Jdu se po dívat na časy a jsem mile překvapen.
Je zde 110 jezdců převážně na litrech, můj nej čas 2:03 je na 11místě ze 30 šestek co jsou tady. To není špatný… asi teda. První ze všech je Rus Ivanov z IDM na R6 s časem 1:52 , v první 5. je i M. Moser, je mu teprve 15let a má slušně naježděno, letos jel rakouskej R6 Cup celkově na 5.místě a příští rok se chystá také na IDM, má zde továrního Triumpha 675 od nejlepšího jezdce z letošního ročníku v IDM i s náhradním motorem, protože ten co tam je teď, má už vydržet max. 3dny :o)), no prostě když jsou prachy a samo že i talent, jde to všechno líp.
Odpoledne přišel vítr, který v 17hod. přinesl i dešťovou přeháňku, takže pro dnešek konec . Je tu neděle a celodenní déšť, hodně lidí jezdí i tak a pilují jízdu na vodě... na to já kašlu, sice mám mokrý gumy, ale nechci riskovat případnej pád a cestu domů s dlahou kdo ví kde… Čas si krátím procházkou po boxech, kde je vidět ta nejlepší a nejdražší technika co vůbec momentálně asi u veřejnosti je. Nechybí celkem 3ks zmíněné Desmosedici RR, asi 6ks MV Agusta 1000F4, spoustu Duc.1098... do toho mraky R1, stejně tak R6, pár novejch Hondic 1000RR… dost Suz 1000 K7-K8, prostě nikdo neměl nic starýho, všechno poladěné jak to jde a bylo vidět že někteří ví co s tím a někteří vůbec ne… Většinou to platilo pro majitele Ducduc. Ti se opravdu nechytali… a taky furt něco šroubovali :o) (sorry hoši)