web stats
Přihlásit se Registrovat
Přihlaste se k vašemu účtu
Pokud účet nemáte, pak se zaregistrujte

Nová Aprilia RS 660 přijíždí na český trh

Značka Aprilia otevírá novou éru. Zrodila se nová generace lehkých a výkonných motocyklů, postavená na zcela nových technických základech a definovaná novým stokoňovým řadovým dvouválcem o objemu 660 cm3, sofistikovaným designem a špičkovou technikou. Začíná renesance střední kubatury, která umožní znovu objevit potěšení a radost z každodenní jízdy.

Aprilia RS 660 je prvním modelem zcela nové řady motocyklů, která reaguje na poptávku nové generace jezdců po zábavných a snadno ovladatelných strojích, vhodných ke sportovní jízdě na silnici i občasnému svezení na závodním okruhu.

  • Zcela nový sportovní koncept založený na optimálním poměru výkonu a hmotnosti: adrenalin pro každého

  • Štíhlé šasi, vyvážená hmotnost, nový stokoňový dvouválcový motor, prémiová elektronika a úchvatná nová barva přepisují pravidla v oblasti stylu a výkonu

  • RS 660 je esencí značky Aprilia a dokonalým spojením techniky, inovace a designu

  • Novinka je v prodeji u českých autorizovaných prodejců Aprilia za 299 900 Kč

Model RS 660 posouvá koncepci sportovního motocyklu na novou úroveň, a zaměřuje se na vynikající poměr výkonu a hmotnosti, díky kterému je vzrušující a zároveň snadno ovladatelný a dostupný pro každého. Designově unikátní motocykl ctí hodnoty značky Aprilia a kombinuje nejmodernější techniku se stylem, který můžete vnímat dokonce i z jeho barev.

Jako výrobce, který v devadesátých letech prolomil červeno-černý monopol svými spektakulárními barvami, se nyní Aprilia vrací do role designového průkopníka a představuje model RS 660 v nové barvě Acid Gold – která v motocyklovém světě zatím nikdy nebyla k vidění – a vytváří tak novou perspektivu vnímání sportovních strojů, přičemž zároveň nastavuje nová pravidla v oblasti designu výkonných sportovních motocyklů. Aprilia RS 660 je v nabídce ještě v dalších dvou grafických variantách: Lava Red jasně odkazuje na barvy, spojené se skvělou sportovní minulostí značky Aprilia, Apex Black charakterizuje kompletně černý vzhled.

RS 660 znovu objevuje potěšení z každodenní jízdy na sportovním motocyklu.

Od nového pojetí sportovního motocyklu a dokonale univerzálního stroje – ať už slouží k dojíždění do práce nebo jízdě na plný plyn – můžete vždy čekat maximální uspokojení. RS 660 nabízí jako první ve své třídě špičkovou techniku, vyladěnou s využitím závodních zkušeností značky Aprilia, a přizpůsobenou zábavě na silnici. Perfektní recept na maximální potěšení se skládá ze 183 kilogramů pohotovostní hmotnosti a paketu elektronických asistenčních systémů APRC, za který by se nestyděl ani motocykl nejvyšší kategorie.

Design: Aprilia nové generace

Aprilia RS 660 se jasně vymezuje také svým designem a nastavuje nový směr, kterým se sportovní motocykly Aprilia budou ubírat. Design je inovační, propracovaný a skutečně sportovní. Hlavním cílem studia Aprilia Style Centre bylo vytvořit dynamické, moderní tvary s malou povrchovou plochou, ale zároveň nezacházet do úplného extrému, aby se i v sedle sportovního motocyklu cítila posádka pohodlně a měla dost prostoru. Přesto ze štíhlých proporcí motocyklu vyzařuje lehkost.

Základní tvary kapotáže hovoří typickým jazykem značky Aprilia. Dominuje jim trojitý přední LED světlomet, doplněný světly pro denní svícení (DRL), která obklopují dva hlavní světlomety, a dávají modelu RS 660 nezaměnitelný vzhled za jakýchkoli světelných podmínek.

Směrová světla jsou zabudovaná do profilů DRL, a díky tomu je přední část ještě více kompaktní. Systém osvětlení je vybaven několika funkcemi, které se starají o větší bezpečnost jízdy: světlocitlivý senzor automaticky zapíná potkávací světla, zatímco směrovky (s automatickým vypínáním) se rozblikají v případě nouzového intenzivního brzdění. A konečně, funkce náklonového svícení, čítající pár přídavných předních světlometů umístěných v parabolách, osvětluje vnitřek zatáčky a zvyšuje viditelnost při jejím průjezdu.

Aprilia RS 660 se pyšní dvouvrstvou kapotáží s integrovanými aerodynamickými prvky, špičkovým řešením, které potvrzuje zkušenosti značky Aprilia v oblasti aerodynamického vývoje.

Analýza těchto dvourozměrných povrchů s účelem dosáhnout ideální kombinace designu a funkčnosti ukázala, že fungují jako jeden. Účinnost byla nejdříve analyzována s pomocí softwaru CFD, následovala analýza ve větrném tunelu a pak další vývojové fáze na silnici i na okruhu. Inspirace zřetelně vychází ze závodního prostředí: jednou z funkcí dvouvrstvé kapotáže je optimální stabilita ve vysokých rychlostech, zatímco komfort jezdce se zvyšuje díky lepšímu rozrážení vzduchu a lepšímu odvodu tepla od motoru a chladiče.

Ergonomie za řídítky RS 660 je dokonalá. Jízdní pozice je navržena s ohledem na každodenní sportovní vyžití, a zároveň se drží tradice značky Aprilia, která si vždy zakládala na dokonalém spojení jezdce se strojem. Trojúhelník sedlo-stupačky-řídítka vyhovuje jezdcům všech typů postav a nabízí jim komfort i dostatek prostoru. Jízdní pozice nepřetěžuje přílišnou vahou ruce a také kolena nejsou na ideálně umístěných stupačkách přehnaně ohnutá. Jezdec si tak může užívat pozici, která zaručuje maximální kontrolu nad strojem, aniž by na delších trasách způsobovala únavu. RS 660 je díky tomu ideálním strojem na adrenalinové zážitky i každodenní ježdění.

Sedlo má velmi pohodlné polstrování a po stranách je zúžené, aby jezdec snadno mohl dosáhnout nohama na zem a mohl s motocyklem lehce manévrovat na místě a při rozjíždění. Velkoryse dimenzované sedlo spolujezdce je umístěno na zadní části, jejíž design našel inspiraci u modelů řady V4. Jednomístná verze je k dispozici jako příslušenství.

Umístění výfukového potrubí pod motorem přineslo konstruktérům výhodu větší volnosti při umisťování stupaček spolujezdce, který díky tomu má více pohodlí. Patnáctilitrová palivová nádrž podtrhuje kompaktnost a umožňuje jezdci snadné zalehnutí za kapotáž.

RS 660 se drží tradice značky Aprilia, a před jízdou na okruhu je demontáž nepotřebných prvků výbavy - jako jsou zpětná zrcátka, stupačky spolujezdce nebo držák registrační značky - rychlá a jednoduchá.

Podvozek Aprilia: etalon ovladatelnosti a přesného řízení

Umění společnosti Aprilia vyrábět špičkové podvozky je legendární: Slova "Je to Aprilia" zaručují konstrukční a designérskou kvalitu, dokonalou odezvu a perfektní ovladatelnost.

V souladu s touto tradicí je model RS 660 postaven na brilantním zcela novém šasi se štíhlou stavbou, tvořeném rámem a kyvnou vidlicí z litého hliníku, s unikátní charakteristikou v rámci své třídy. Rozměry šasi nahrávají ovladatelnosti: díky rozvoru 1370 mm a sklonu hlavy řízení 24,1° se RS 660 pyšní výjimečnou ovladatelností, kterou doplňuje přesné a citlivé řízení, typické pro všechny motocykly z Noale.

Rám tvoří dva podélné nosníky přišroubované k hlavě řízení, zatímco funkci zadního nosného prvku má motor, který přispívá ke kompaktní, lehké a zároveň tuhé stavbě šasi. Aby mohl být rám ještě lehčí a jednodušší, čep kyvné vidlice je zasazen přímo do motoru. Kyvná vidlice má díky tomu svou charakteristickou délku, která přispívá k optimální trakci zadního kola, přičemž její asymetrická ramena patří k typickým technickým řešením značky Aprilia. Specifické uchycení zadního nastavitelného tlumiče dává odpružení vynikající progresi bez nutnosti použití přepákování, a dále tak snižuje hmotnost motocyklu.

Při navrhování rámu věnovali konstruktéři společnosti Aprilia speciální pozornost oblasti hlavy řízení, aby dosáhli potřebné tuhosti pro použití na silnici i na okruhu, a zároveň zachovali malý poloměr otáčení, nepostradatelný při každodenním použití.

Podvozek doplňuje přední nastavitelná obrácená 41mm přední vidlice Kayaba. Brzdový systém tvoří dvojice předních ocelových kotoučů o průměru 320 mm, osazených radiálně uchycenými třmeny a radiálním hlavním brzdovým válcem na řídítkách, obojí značky Brembo. Model RS 660 je vybaven špičkovými pneumatikami Pirelli Diablo Rosso Corsa II v rozměrech 120/70 ZR 17 vepředu a 180/55 ZR 17 vzadu, které zaručují bezpečnost a zábavu na silnici, a zároveň spoustu gripu při hledání limitu na okruhu. Ovladatelnost, mrštnost a kompaktní stavba modelu RS 660, dává v kombinaci s výkonným motorem zelenou vzrušujícím zážitkům na zakroucených silnicích, přičemž od jezdce nevyžaduje žádné extrémní nasazení.

Nový dvouválec Aprilia s výkonem 100 koní

Zcela nový motor zažívá svou premiéru v modelu Aprilia RS 660, který je předzvěstí kompletní modelové řady nových motocyklů.

Tento řadový dvouválec o objemu 660 cm3 s kompaktními rozměry představuje novou generaci motorů, odvozených od vidlicového čtyřválce 1100 cm3, jehož koncepci využívá jak ve prospěch sportovního charakteru, tak ke splnění normy Euro 5.

Tuto kombinaci si Aprilia vybrala proto, že je kompaktní a lehká. Motor se zmenšenými rozměry na délku i výšku dává designérům maximálně volnou ruku v obou podstatných směrech; při umisťování sání i výfuku. Pokud jde o šasi, motor přebírá funkci nosného prvku, a na zadní části slouží k uchycení kyvné vidlice.

Předkloněný úhel válců dává jezdci více pohodlí, protože lépe odvádí teplo, a designérům více využitelného prostoru. Kromě toho tato konstrukce umožňuje ideální chlazení, ke kterému přispívá také dvouvrstvá konstrukce kapotáže, urychlující proudění vzduchu. Se stejným cílem byly navrženy také dlouhé výfukové svody směřující do jednodílné koncovky v asymetrickém rozložení, umístěné pod motorem v zájmu ideálního rozložení hmotnosti a snížení těžiště.

Nový dvouválec Aprilia je výsledkem zkušeností získaných při vývoji extrémně výkonného motoru pro superbike RSV4 a tomu odpovídá jeho základní architektura zaměřená na účinnost a technickou kvalitu: hlavy válců, spalovací prostory, sání i písty jsou převzaté z V4. Také vrtání 81 mm je stejné jako u V4. Díky výhodám techniky vidlicového čtyřválce může motor dosahovat vysokého výkonu, přičemž zdvih pístů je v porovnání se zdvihovým objemem relativně vysoký. Veškeré komponenty motoru, včetně všech odlitků a svárů, jsou samozřejmě konstruovány speciálně pro nový motor.

Kartery nového motoru jsou dělené vodorovně, přičemž válce jsou integrované do horní poloviny, což snižuje celkové rozměry. Vyosení válců vůči klikové hřídeli snižuje vnitřní tření.

Duté vačkové hřídele, které ovládají 4 ventily v každém válci, pohání postranní řetěz. Mechanicky ovládaná vícelamelová spojka v olejové lázni má vestavěnou asistenční a antihoppingovou funkci.

Olejová vana mazacího systému je protažená směrem dolů a obtáčí se kolem sacího potrubí oleje, takže sbírá mazivo za každého jízdního režimu, i když je motocykl v maximálním náklonu, nebo během brzdění a akcelerace.

Na řadový dvouválec této kubatury je výsledný výkon zcela strhující, nemluvě o srovnání s dvouválci mnohem vyššího zdvihového objemu: 100 koní v 10 500 otáčkách, s rezervou tisíce otáček přes zásahem omezovače.

Maximum točivého momentu má hodnotu 67 Nm a čeká v 8 500 otáčkách, přičemž 80 % je k dispozici už od 4 000 ot. za min. a 90 % nastupuje v 6 250 otáčkách. Model RS 660 je rovněž v nabídce ve verzi s maximálním výkonem 95 koní, kterou lze omezit na poloviční výkon (35 kW) pro začátečníky nebo méně zkušené jezdce.

Dalším cílem – kromě vysokého výkonu a nízké hmotnosti – bylo získat stejný charekter, jako u vidlicových dvouválců. Proto jsou ojniční čepy přesazeny v úhlu 270° a tomuto uspořádání odpovídají také intervaly zapalování. Spalovací proces v obou válcích proto probíhá asymetricky a 270° přesazení zajišťuje vznícení směsi připomínající charakterem i zvukem vidlicový dvouválec. Tato konfigurace si navíc vystačí s jednou vyvažovací hřídelí.

Systém vstřikování zahrnuje dvě sací hrdla o průměru 48 mm s proměnlivou délkou, která optimalizují průběh výkonu ve středních a vysokých otáčkách.

Výkon nového motoru diriguje elekronika převzatá z modelové řady V4, včetně elektronického plynu Ride-by-Wire a několika jízdních režimů.

Špičková elektronika: výkon a bezpečnost

Model Aprilia RS 660 je výjimečný také svojí elektronickou výbavou zaměřenou na výkon a bezpečnost – momentálně nejkomplexnější ve své kategorii – a dokonce na vyšší úrovni, než nabízí některé motocykly v kategorii superbike.

Značka Aprilia byla vždy na čele v oblasti elektroniky (jako první začala v roce 2007 používat elektronické ovládání plynu Ride-by-Wire) a v současné době se může pochlubit kompletním balíčkem elektronických asistenčních funkcí APRC (Aprilia Performance Ride Control), vyladěným na úroveň nejlepších systémů, uznávaných odbornou i laickou veřejností.

Model RS 660 je vybaven šestiosou inerciální platformou, která díky vestavěným akcelerometrům a gyroskopům umí rozpoznat aktuální stav jízdního povrchu, zaznamenávat pokyny jezdce a předávat tyto informace řídící jednotce, která podle toho plynule upravuje jízdní parametry.

Paket APRC, vyvinutý za účelem maximálního využití výkonu a zachování bezpečnosti na silnici, zahrnuje tyto funkce:

  • ATC: Aprilia Traction Control, nastavitelná kontrola trakce s citlivou a přesnou algoritmikou zásahu.

  • AWC: Aprilia Wheelie Control, nastavitelný systém wheelie control.

  • ACC: Aprilia Cruise Control, tempomat, který udržuje nastavenou rychlost bez nutnosti použití plynové rukojeti.

  • AQS: Aprilia Quick Shift, elektronický systém, umožňující řazení ve vysokých otáčkách bez zavření plynové rukojeti nebo použití spojky. Funguje také při podřazování, kdy není třeba používat spojku. Díky softwaru z nabídky originálního příslušenství lze nastavit obrácené řazení bez nutnosti výměny jakýchkoli dílů.

  • AEB: Aprilia Engine Brake, nastavitelný brzdný účinek motoru.

  • AEM: Aprilia Engine Map, různé palivové mapy, které mění průběh výkonu motoru.

Aprilia RS 660 je vybavena moderním vícemapovým náklonovým ABS, které zajišťuje maximální bezpečnost na silnici, aniž by narušovalo sportovní charakter motocyklu. Systém s extrémně nízkou hmotností a kompaktními rozměry umí optimalizovat zásahy ABS během zatáčení a díky speciálnímu algoritmu, který hodnotí parametry jako je podélná akcelerace, tlak na brzdovou páčku, úhel náklonu nebo sklon silnice, upravuje brzdný účinek tak, aby během zpomalování byla zaručena bezpečnost a stabilita.

Aprilia vyvinula pět jízdních režimů, nejen proto, aby zajistila jezdci co nejlepší zážitky v různých jízdních podmínkách, ale také aby mu usnadnila život za řídítky. Stačí, když si jezdec vybere, který z jízdních režimů nejlépe vyhovuje jeho potřebám, a dostane optimální nastavení kontroly trakce, wheelie control, brzdného účinku motoru, ABS a dalších parametrů.

Pro jízdu po silnici slouží tři jízdní režimy:

  • Commute, pro každodenní běžnou jízdu.

  • Dynamic, pro sportovní jízdu po silnici.

  • Individual, umožňuje individuální nastavení všech elektronických asistenčních systémů.

Pro jízdu na okruhu slouží dva jízdní režimy:

  • Challenge, vhodný pro závodní tempo na trati, maximálně využívá potenciál stroje

  • Time Attack, umožňuje zkušenějším jezdcům kompletně nastavit elektroniku.

Nastavení elektroniky se provádí jednoduše pomocí čtyř tlačítek na levé straně, přičemž ovládání tempomatu a kontroly trakce se provádí zrychleným úkonem.

V zájmu snížení hmotnosti je model RS 660 vybaven lehkou lithiovou baterií.

Barevný TFT displej se pyšní výjimečným množstvím zobrazovaných informací a parametrů. K dispozici jsou dva volitelné režimy zobrazení Road a Track (oba s automaticky měnitelnou barvou podsvícení na den a noc). Další možnosti dává jezdci funkce Aprilia MIA, multimediální platforma značky Aprilia, která umožňuje spojit smartphone s motocyklem a rozšířit funkčnost přístrojového panelu. Systém Aprilia MIA využívá připojovací protokol, který šetří spotřebu akumulátoru telefonu, a zahrnuje jak funkce infotainmentu, včetně hlasového ovládání, telefonních hovorů a výběru hudby přes intuitivní ovladač na řídítkách, tak funkce navigace. Díky tomu je po zadání cílové destinace do chytrého telefonu možné sledovat pokyny navigace přímo na přístrojovém panelu. Aplikace Aprilia MIA rovněž umožňuje ukládat projeté trasy, a také provádět analýzu dat z telemetrie přímo v aplikaci.

Verze a barvy

Značka Aprilia se může pochlubit unikátní historií grafiky a barevných provedení a vždy udávala směr v oblasti stylu. S ohledem na tento odkaz, a zároveň s důrazem na grafickou výjimečnost, se model Aprilia RS 660 vyrábí v nové barvě Acid Gold, která nejlépe vyjadřuje jeho dynamický mladý charakter a zvýrazňuje jeho designové prvky.

Aprilia RS 660 je v nabídce ještě v dalších dvou grafických variantách: Lava Red jasně odkazuje na barvy, spojené se skvělou sportovní minulostí značky Aprilia. Kombinace fialové a červené barvy vzdává hold modelu RS 250 v provedení 1994 Reggiani Replica, poslednímu skutečně sportovnímu motocyklu dvoutaktní éry, který je stále oblíbeným a vyhledávaným strojem mezi motocyklovými nadšenci a sběrateli. Druhé barevné provedení, Apex Black, charakterizuje kompletně černý vzhled, který rovněž patří do sportovní historie značky Aprilia.

Model Aprilia RS 660 je v nabídce také se sníženým výkonem 95 koní, jako ideální motocykl pro začátečníky, přičemž všechny ostatní technické parametry a funkce zůstávají beze změny.

Široká nabídka originálního příslušenství

Společně s modelem RS 660 Aprilia vyvinula také řadu originálních doplňků, které podtrhují rozličné charaktery stroje a zvyšují výkon, komfort i funkčnost motocyklu.

  • Kompletní výfukový systém Akrapovič “For Race Use Only”: kompletní výfukový systém včetně svodů vybavený karbonovou koncovkou a určený k použití na okruhu. Není homologovaný pro jízdu v silničním provozu. Snižuje hmotnost a zvýrazňuje sílu i zvuk dvouválcového motoru. Součástí sady je speciální palivová mapa pro řídící jednotku a software, umožňující aktivovat na quickshifteru obrácené řazení. Tento software (k dispozici též jako samostatné příslušenství) umožňuje také využití funkce pit-limiteru.

  • Kompletní homologovaný výfukový systém Akrapovič: kompletní výfukový systém se svody, homologovaný pro silniční provoz. Vylepšuje výkon, zvuk a vzhled modelu RS 660.

  • Software pro obrácené řazení: aby quickshifter pracoval v obrácené konfiguraci, stačí nahrát tento doplňkový software do řídící jednotky a není třeba měnit žádné díly. Software umožňuje také využití funkce pit-limiteru.

  • Brzdová a spojková páčka: Nastavitelné páčky z frézovaného hliníku dodají motocyklu ještě sportovnější vzhled.

  • Nálepky na ráfky: Nálepky na paprsky kol dodají modelu RS 660 agresivnější vzhled.

  • Servisní stojan pod kyvnou vidlici: Stacionární stojan pod zadní kolo je nezbytným doplňkem v boxu i při běžné údržbě.

  • Protektory na nádrž: Samolepící 3D protektory chrání nádrž před odřením a poskytují jezdci pevnější kontakt s motocyklem. K dispozici též na zadní část nádrže.

  • Karbonový držák registrační značky: Je velmi lehký a vylepšuje vzhled modelu RS 660.

  • Komfortní sedlo: Gelová náplň zvyšuje jízdní komfort.

  • Větší kapotáž: Poskytuje lepší ochranu před náporem větru na silnici i na okruhu.

  • Boční brašny: Nepostradatelný doplněk při cestování. Určeny k montáži na sedlo spolujezdce, neomezují jízdní komfort jezdce.

  • Tankvak: Jeho konstrukce umožňuje bezpečné a pohodlné umístění na nádrž.

  • Elektronický imobilizér: Kompaktní a technologicky vyspělý systém se snadnou instalací. Součástí je dálkové ovládání. Systém má vlastní zdroj energie a minimální spotřebu.

  • USB zásuvka: Nezbytná pro dobíjení externích zařízení, například mobilního telefonu. Umístěna na boku přístrojové desky.

  • Aprilia MIA: Nová funkce, která umožňuje spojit smartphone s motocyklem přes bluetooth, a vytvořit tak multimediální platformu.

  • Plachta do interiéru: Chrání motocykl před prachem během delších odstávek.

  • Kryt sedla spolujezdce: Dotváří sportovní image motocyklu a zvýrazňuje design modelu RS 660.

Aprilia RS 660 - Technické údaje

Typ motoru

Čtyřtaktní, kapalinou chlazený řadový dvouválec Aprilia s válci nakloněnými dopředu, chladičem a tepelným výměníkem voda-olej, rozvodem DOHC, tichým rozvodovým řetězem na pravé straně a čtyřmi ventily na válec.

Vrtání x zdvih

81 x 63,93 mm

Zdvihový objem

659 cm3

Kompresní poměr

13,5:1

Maximální výkon na klikové hřídeli

100 k (73,5 kW) při 10 500 ot. za min.

Maximální točivý moment na klikové hřídeli

67,0 Nm (6,83 kgm) při 8 500 ot. za min.

Palivový systém

Airbox s předním nasáváním vzuduchu. 2 vstřikovací tělesa ∅ 48, elektronické ovládání plynu Ride-By-Wire

Zapalování

Elektronické

Mazání

Olejová náplň

Převody

Šestistupňová převodovka s obousměrným rychlořazením Aprilia Quick Shift (AQS)

Spojka

Vícelamelová v olejové lázni, antihopping

Sekundární převod

Řetězem, převodový poměr 17/43

Elektronické řídící prvky

Šestiosá inerciální platforma, paket APRC zahrnující ATC (kontrola trakce), AWC (wheelie control), AEB (brzdný účinek motoru), AEM (palivové mapy), ACC (tempomat), 5 jízdních režimů (Road a Track, 3 pevně nastavené a 2 nastavitelné)

Rám

Dvounosníkový hliníkový rám s montovanou podsedlovou částí

Přední odpružení

Převrácená vidlice Kayaba ∅ 41 mm s obrácenou pružinou a hliníkovými nálitky pro uchycení radiálních třmenů. Nastavitelný útlum, komprese a předpětí pružiny. Zdvih kola 120 mm.

Zadní odpružení

Hliníková kyvná vidlice s asymetrickými rameny. Tlumič Monoshock s obrácenou pružinou a nastavitelným útlumem a předpětím pružiny. Zdvih kola 130 mm.

Přední brzda

Dva kotouče o průměru 320 mm

Radiální třmeny Brembo se čtyřmi protilehlými pístky ∅ 32 mm.

Radiální pumpa a pancéřové brzdové hadice

Zadní brzda

Kotouč o průměru 220 mm; třmen Brembo se dvěma oddělenými pístky ∅ 34 mm. Pumpa s integrovanou nádobkou a pancéřové brzdové hadice

ABS

Náklonové vícemapové ABS

Kola

Z hliníkové slitiny, přední 3.5 "X17", zadní 5.5 "X17"

Pneumatiky

Radiální bezdušové, přední 120/70 ZR 17, zadní 180/55 ZR 17 (alternativně 180/60 ZR17)

Rozměry

Rozvor: 1370 mm

Délka: 1995 mm, šířka: 745 mm

Výška sedla: 820 mm

Úhel hlavy řízení: 24,1°

Stopa: 104,6 mm

Hmotnost

183 kg pohotovostní hmotnost (169 kg suchá hmotnost)

Homologace

Euro 5

Spotřeba paliva

4,9 litru / 100km

Emise CO2

116 g /km

Objem palivové nádrže

15 litrů (včetně rezervy 4 l)

Barevná provedení

Apex Black, Lava Red, Acid Gold

Nejnovější komentáře

Zajímavý, za mě do lesa a přírody elektromotorky určitě dávají smysl 👍
V Mostě to letos rozjeli ve velkém, paráda ...
Marco33 napsal komentář k Jakub Kornfeil se vrací!
Paráda, tak alespoň něco. Jen je škoda, že to asi nikde v televizi neuvidíme.. Nebo se pletu?...
Ranger61 napsal komentář k Nový provizorní kalendář MotoGP 2020
Sice dobrá zpráva, ale stejně bude Brno bez fanoušků a i bez novinářů jen u televize. Velice s podiv...